torsdag den 14. april 2011

Torsdag

Jeg kan godt se, at jeg umiddelbart virker sur. Egentlig har jeg ikke helt luret mine egne intentioner med at have oprettet denne her blog. Måske er det bare for at være sur. Jeg er jo sød og rar hele dagen, fordi det skal man trods alt, hvis man er godt opdraget og har lært at være empatisk og alt det der, så ja - måske er det bare her, jeg skal være møghamrende sur. En bitter, gammel dame.

(I skrivende stund har jeg netop erindret, jeg tidligere på dagen har investeret i en pakke chokoladekiks i Netto. Dem til 8.95 og uden tvivl de bedste. Min kæreste er ude og interviewe Ronald, så jeg har pakken for mig selv, hvilket også betyder, pakken holder lidt længere end 10 minutter. Kæmpe succes!  Lige nu er jeg rent faktisk så glad, at jeg godt kan overskue universitet i morgen. Måske bliver det ikke en blog gennemsyret af sure miner når alt kommer til alt.)

Torsdags soundtrack:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar